Opruimactie De Hypotheker

Dit is de kans om uw infrastructuur op te ruimen!

Zoals u waarschijnlijk al van de DHA heeft begrepen, stapt De Hypotheker over naar een moderner ICT-platform. Wat betekent dit voor u? Uw huidige infrastructuur zal niet meer (in zijn geheel) gebruikt worden. In veel gevallen lopen hierdoor onnodig contracten door en betaalt u dus onnodig voor telecom- en internetproviders waarvan u de diensten niet meer gebruikt. 

Kortom, het is mogelijk dat uw telecom- en internetproviders kunnen worden opgezegd waardoor niet onnodig diensten doorlopen en u dus niet te veel gaat betalen.

Omdat IP One als geen ander weet hoe de infrastructuur van De Hypotheker in elkaar zit, helpen wij u hier graag bij. Wat kunnen wij voor u doen?

1. Wij maken een overzicht van uw huidige leveranciers en bekijken samen welke diensten kunnen worden opgezegd.

2. IP One helpt u met de opzegbrieven welke u als contractant kant en klaar kunt versturen.

Bovenstaande verzorgen wij tegen een eenmalige vergoeding voor u. Wilt u gebruik maken van meer van onze diensten? Dan zullen wij een passende offerte voor u maken.

Maar dit is nog niet alles. IP One helpt u ook graag met verdere besparingen en zet u graag over naar het innovatieve VoIP platform van IP One. IP One heeft de afgelopen jaren flink aan de weg getimmerd bij De Hypothekers. Het grootste gedeelte van de franchiseondernemers is dan ook al klant bij IP One en maakt gebruik van ons innovatie VoIP-platform.

Waarom hebben deze ondernemers gekozen voor IP One? Dit omdat onze diensten flexibel zijn en per maand aanpasbaar. Dit betekent dat als uw ondernemening groeit of krimpt, de diensten van IP One gewoon met u meebewegen. Daarnaast kan door over te stappen naar IP One een grote kostenbesparing gerealiseerd worden. Tevens bieden wij altijd directe service en support en staan wij altijd voor u klaar.

Meer weten over de ervaringen van andere Hypothekers? Kijk dan hier! Wilt u meer informatie? Heeft u vragen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via 088 2525 800 of stuur een e-mail naar sales@ipone.nl. Wij helpen u graag!

Veelgestelde vragen:

-Wat zijn de voordelen van overstappen naar IP One?
Overstappen naar IP One heeft veel verschillende voordelen. Zo kunt u eenvoudig overstappen, bespaart u op de bedrijfskosten en is uw abonnement maandelijks aanpasbaar. Met IP One belt u met een druk op het toetsenbord via het internet. IP One ontzorgt volledig, laat de nieuwe situatie optimaal functioneren en heeft persoonlijke service hoog in het vaandel staan.

-Wat zijn de voordelen van de diensten van IP One?
Door gebruik te maken van onze diensten krijgt u flexibiliteit en altijd gratis ondersteuning zonder servicecontracten. Tevens bespaart u op de bedrijfskosten, onder andere omdat bellen is afgekocht en u altijd gratis ondersteuning krijgt.

-Wat gebeurt er feitelijk na de overstap?
Als u besloten heeft gebruik te gaan maken van de diensten van IP One dan zullen onze specialisten het netwerk en de eventuele apparatuur komen aansluiten.Tevens zal hierbij een gedegen uitleg gegeven worden van de mogelijkheden aan u en uw medewerkers. U zult al snel ervaren dat het bellen vandaag de dag veel mogelijkheden kent en de voordelen enorm zijn! Bij IP One bent u geen cijfer en zullen wij u altijd blijven ondersteunen voor een zo optimaal mogelijk gebruik.

-Heeft de overstap nog impact op onze ICT omgeving?
Nee, de telefonie omgeving staat volledig los van uw systemen. U blijft dus altijd met uw systemen doorwerken.

-Wie zegt mijn bestaande lijnen op?
IP One helpt en ondersteunt u met het opzeggen van uw bestaande lijnen, maar u blijft hier zelf altijd verantwoordelijk voor. IP One zorgt ervoor dat eventueel voor dat nummers behouden kunnen worden.

-Hoe kom ik van mijn bestaande apparatuur af?
Als uw apparatuur niet meer geschikt is voor het `nieuwe bellen` en u een investering gaat doen in nieuwe toestellen dan zorgt IP One ervoor dat uw apparatuur wordt verkocht.

-Hoe betrouwbaar is de nieuwe telefonie omgeving?
De nieuwe omgeving is veilig en zeer betrouwbaar. De VoIP telefonie van IP One vormt namelijk geen risico voor uw bereikbaarheid. Sterker nog, uw bereikbaarheidsprocessen worden er zelfs beter van!

-Ik wil graag kunnen bellen vanaf mijn PC zonder dat ik handmatig het nummer hoef te draaien. Is dit mogelijk?
Ja, dit is mogelijk. Wij installeren een applicatie op uw desktop waarmee u eenvoudig kunt bellen.

-Kunnen mijn klanten gratis draadloos gebruik maken van het internet?
Ja, uw klanten kunnen gratis op internet in uw vestigingIP One installeert namelijk naast de VoIP telefonie ook een aparte lijn voor WiFi gebruik voor klanten en een netwerk voor uzelf. Uiteraard leveren wij dit met twee WiFi bordjes met daarop de codes voor uw klanten erbij.

-Hoe hebben andere bedrijven de overstap geregeld? 
Wij beseffen ons dat overstappen naar een andere provider veel vragen oproept. Daarom legt IP One in begrijpelijke termen uit waar IP One voor staat en wat wij kunnen toevoegen aan uw onderneming.